Tuesday 26 November 2013

SELALU LETIH, LESU, MALAS DAN TAK BERMAYA???? Double X Nutrilite ada lah penyelesaianya

Mempunyai 12 Multivitamin, 9 Miniral dan 17 Pekatan :


Sebagai permulaan, saya mencadangkan at least Nutrilite Double X dan CB Plus untuk anda dan beberapa produk tambahan yang menjaga jantung, buah pinggang, mata dan tulang..
Double X

Ia merupakan multivitamin yang mengandungi 12 multivitamin, 9 mineral dan 17 pekatan tumbuhan. Mengapa ia terbaik?

12 multivitamin 

yang terdapat di dalam Double X memberikan tenaga yang optimum kepada kesihatan anda. Anda akan merasakan sesuatu yang berbeza apabila anda persistent memakannya. Anda akan nampak perubahan yang ketara dalam tempoh 10 hari setelah anda memakannya. Memang terbaik!! Saya memberikan jaminan yang anda akan berpuas hati dengan apa yang diberikan oleh Double X.

9 mineral 

yang terdapat di dalam Double X pula memberikan perlindungan kepada sistem ketahanan tubuh badan kita ataupun lebih senang dikatakan sebagai perlindungan sistem antibodi dalam badan kita. Yang bagusnya di antara mineral yang terbaik di dalam Double X ialah kromium dan selenium. Kromium berfungsi untuk mengurangkan paras gula di dalam badan di mana bagi orang yang mempunyai penyakit kencing manis, Double X mampu membantu mengawal paras gula. Manakala Selenium pula berfungsi sebagai sistem pertahanan antioksidan, perlindungan sitem imun dan memperbaiki struktur sel dan interselular.

17 pekatan tumbuhan pula berfungsi 

sebagai perlindungan radikal bebas yang mana kita tahu radikal bebas ini boleh mendatangkan penyakit yang berbahaya seperti penyakit jantung dan kanser. Hampir 200 pekatan tumbuhan yang terbaik telah diuji oleh Nutrilite dan hanya 17 pekatan yang terbaik di antara terbaik diambil untuk digunakan dalam Double X.

Sebagai contoh, antara 17 pekatan tumbuhan yang terdapat ialah alfafa, ekstrak asparagus, ekstrak kranberi dan ekstrak buah delima yang mana pekatan tumbuhan ini bertindak sebagai perlindungan radikal bebas. Ia juga bertindak sebagai penyokong tindak balas semula jadi tubuh terhadap kerosakan selular. pekatan tumbuhan ini juga berfungsi sebagai enzim perlindungan dalam tubuh badan kita.

Oleh itu, Double X merupakan satu-satunya multivitamin yang lengkap terdapat di dalam pasaran. Dengan hanya mendapatkan Double X, anda akan mendapat perlindungan optmum terhadap kesihatan. Anda patut mencuba dan anda berhak untuk mendapatkan terbaik.

Fungsi Double X

*Memulihkan sel-sel badan yang rosak
*Merawat dan memulihkan peraliran darah dalam badan
*Mengembalikan tenaga yang hilang
*Membina semula daya tahan badan
*Merawat semula saraf-saraf yang rosak

Siapa yang perlukan Double X???

*Orang yang terlalu kuat bekerja
*Orang yang selalu dalam kepenatan
*Orang yang berpenyakit seperti:
    -Darah tinggi 
    -Kencing Manis
    -Sakit-sakit lutut
    -Buah pinggang
    -Tiada upaya berjalan
    -Badan yang terasa lemah
    -Jantung
    -Sakit-sakit badan
    -Awet muda
    -Strok (lumpuh)

Panduan Kegunaan.

.Ambil 3 tablet (berlainan jenis setiap 1) sehari sekali makan. Ambil waktu pagi atau malam selepas sajian, sebaiknya diambil waktu pagi kerana waktu siang anda banyak menggunakan tenaga. Kesemuanya 186 tablet, sehari makan 3 tablet untuk habis dalam masa 62 hari (2 bulan).Ambil tablet Double X menggunakan sudu yang disediakan.

Simpan tablet di tempat yang sejuk dan kering di bawah suhu 30°C. Jauhkan produk tersebut daripada haba dan kawasan yang lembab.

Simpan tablet-tablet dalam bekas yang lebih kecil untuk penggunaan harian. Cara ini, anda tidak perlu mendedahkan selalu tablet yang selebihnya kepada lembapan.



Whatsapp ~ 010 715 8422

No comments:

Post a Comment