Monday 21 April 2014

Nak Makan Sarang Burung MAHALLLL.. Protein All Plant adalah menyerupai malah lebih baik khasiatnyer...

Minuman Campuran Protein Nutrilite (Perisa Beri Campuran)

Formula Baru yang Hebat, Rasa Baru yang Lazat

1 skup rata (23.5g) memberi 8 protein berkualiti tinggi, 18 asid amino perlu memenuhi standard antarabangsa (WHO) dengan Skor Asid Amino yang Diperbetulkan Dalam Kebolehcernaan Protein sebanyak 1.00. Rumusan lazat yang memberi keperluan protein kepada anda setiap hari. Protein ini akan bercampur dengan mudah dalam air sejuk. Nutrilite menggunakan teknologi soya terkini untuk memberi minuman campuran segera kepada anda dan tidak mempunyai rasa berpasir yang selalu dikaitkan denga kebanyakan minuman soya hari ini.

Berdasarkan bukti saintifik daripada 50 kajian bebas, telah menyimpulkan bahawa 25g protein soya yang dimasukkan ke dalam diet rendah lemak tepu dan kolesterol setiap hari mampu mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

Diperkukuhkan dengan 250mg kalsium setiap sajian.kalsium adalah nutrien yang perlu untuk membentuk tulang dan gigi.

Diperkukuhkan dengan 30mg vitamin C setiap sajian. Vitamin C adalah nutrien yang menyokong kulit yang sihat dan membran mukus juga nutrien yang antipengoksidaan.

Mengandungi Pekatan Buahan Tropika Nutrilite. Memberi kelebihan fitonutrien nutrilite yang hebat.

Tidak mengandungi sebarang pewarna, perisa tiruan atau bahan pengawet. 


Kebaikan
1. Membantu membuat Sel-sel baru dan membaiki Sel-sel rosak
2. Membantu kesihatan Kulit menjadi lebih cantik, khusus wanita
3. Perokok
4. Masalah Kanser
5. Penyakit kencing
6. Penyakit Buah Pinggang
7. Masalah Jantung

Panduan Kegunaan
Arahan: Buka lapisan penutup aluminium dan buangkan supaya setiap kali mengambil serbuk protein tidak tumpah terkena lapisan aluminium. Hanya tutup dengan penutup plastik yang disediakan.

Ambil 1 skup sehari. Skup disediakan didalamnya. Tuangkan air terlebih dahulu kedalam botol cawan shaker kemudian tuangkan 1 skup rata kedalam botol cawan shaker tersebut. Tutup dan gongcangkan sehingga sebati . Boleh diambil sebelum sajian atau selepas sajian. Boleh menggunakan air sejuk selain air suam. Seeloknya guna air mineral.

Simpan Protein di tempat yang sejuk dan kering di bawah suhu 30°C. Jauhkan produk tersebut daripada haba dan kawasan yang lembab. Pastikan tutup selepas setiap kali mengambil dan letakkan semula ke dalam peti sejuk.




Maklumat lanjut Whatsapp 010 715 8422

No comments:

Post a Comment