Saturday 21 September 2013

Kenapa Amway Jadi Pilihan Hati?

Macam mana nak jana pendapatan bersama Amway????

Seriusly saya cakap saya tak pernah jumpa biznes sehebat ini. Klu saya tak tengok dan study pasal marketing plan Amway, sampai bila-bila pon saya akan cakap jawatan lama saya sebelum ni la yang paling hebat.

Sangat berbangga dengan jawatan sebelum ini sehinggakan kadang -adang saya terpikir betul ker saya dah jumpa perkerjaan yang saya impikan dari kecil.

Kalau betul kenapa saya masih belum merasai nikmatnya kerja saya itu.
Kenapa setiap hari saya rasa teramat la malas untuk bangun pagi dan mulakan kerjaya impian saya selama ini.

Kenapa saya rasa sangat tertekan dengan setiap perkara yang saya kena buat??

Banyak sangat soalan kenapa yang muncul dari kepala saya. Why not I just fine another job that will make me feel great.

Saya terbaca kata-kata ini dari orang yang telah Berjaya. " Hidup ini singkat, jalaninya dengan penuh nekad"

sekarang umur saya pon dah cecah 30th. If I want to change something I must change from now. dah tak boleh nak tunggu lama -lama lagi dah. buat terus apa yang hati kita rasa betul.

Lastly I made decision, saya pilih Amway as my career. titik, noktah and no turning back.

Why I choose Amway???
  • Saya boleh pilih untuk buat biz ini dengan hanya duduk  depan laptop. Sekali sekala jumpa rakan biznes tak jadi masalah
  • Amway kini bukan lagi macam dulu nak kena ketuk pintu rumah orang dari satu rumah ke satu rumah untuk buat jualan or produk demo.
  • Saya bukanlah jenis orang yang nak pujuk dan paksa2 orang beli barang or jadi ahli ibawah saya.
  • Apa yang saya buat dalam biz ini, saya berkongsi pengalaman dengan ramai orang tentang kebaikan prouk yang saya dah pakai.
  • Kecanggihan dunia IT banyak membantu dalam biz ini. kita ada whatsapp, kita ada wechat, fb dan banyak lagi sebagai medium kita untuk berkomunikasi.
  • Biz Amway ini beri kita waktu yang fleksibel, kita boleh buat bila-bila masa mengikut waktu yang kita suka.

Ini antara kelebihan dan keseronokan saya menjalankan biz amway.

Jika anda seorang suri rumah atau pon bukan, itu bukan menjadi masalah untuk jana pendapatan dengan amway. Apa yang anda perlu buat, jom kerjasama dengan saya untuk sama-sama jana pendapatan dengan amway.

Saya akan bantu anda daftarkan diri untuk biz online ini dengan yuran RM90 dan saya akan bantu anda sehinga berjaya.

Berminat sila Whatsapp No . 010-715 8422

Share dpd blog Anisah

No comments:

Post a Comment