Saturday 21 September 2013

Kenapa Nutrilite supplement pertama terbaik..didunia..

Perkongsian Teks: Anisah Abd Rahman

tqvm..

Arini saya nak kongsikan dengan semua tentang vitamin atau makanan tambahan kesukaan saya.
Pada pendapat saya semua orang perlu makan vitamin untuk menyokong kepada kesihatan yang optimum.

Kenapa kita perlu makan vitamin.

1.Diet kita yang tak seimbang, terlalu banyak makan fast food
2.Persekitaran yang di penuhi pencemaran
3.Gaya hidup yang tidak memberi kita kesempatan untuk bersenam
4. Stress yang melampau
5. Tido yang tidak cukup

Kita pada hari ini sudah kurang menjaga kesihatan, walaupon kita tahu kesihatan itu adalah kekayaan. Kesihatan dan kekayaan perlu selari, kalau hanya kaya tetapi kesihatan kita yang tidak berapa elok menyebabkan kita tidak dapat menikmati kekayaan yang kita ada. Sebagai contoh, duit banyak tapi macam macam tak boleh makan.

Ramai orang berpendapat makan vitamin itu tidak penting. Vitamin dah la mahal, banyak lagi benda aku nak beli. Ini adalah cabaran yang kecil bagi saya, saya tak perlu nak rasa sedih apabila orang menolak cadangan yang saya beri. Mungkin kesedaran untuk menjaga kesihatan belum ada lagi.

Bagi yang telah menyedari kenapa kita perlu makanan tambahan setiap hari, di sini saya nak kongsikan vitamin terbaik untuk pilihan kita semua.

saya akan tunjukkan 8 sebab kenapa Nutrilite adalah peneraju Vitamin no satu di dunia.
apa yang saya kongsikan ini bukan lah rekaan, saya petik dari cetakan amway, siap ada copyright lg tau...bukan rekaan semata.

sangat teliti cara penanaman bahan mentah nutrilite




Pekatan yang terkandung dalam vitamin nutrilite



Mempunyai pakar-pakar saintis










Sangat bangga dan rasa selamat kerana jadi pengguna serta pengedar vitamin no satu dunia....
 
 
P/s: jika anda berminat dengan vitamin ini seperti saya dan ingin harga istemewa sila cntact saya. Kalau nak jadi rakan biz saya.

cuba layari laman web ini untuk lebih lengkap http://www.amway.my/nutrition/nutrilite/why-nutrilite/organic-farms

 



No comments:

Post a Comment